Huisregels DPV 2022

18-12-2022 • Versie-DPV-03

Speeldagen:

Iedere vrijdagmiddag van 10:00 tot 17:00 uur in Biljartcentrum. Locatie “La Carambole”, Oortlaan 156, 5505RH Veldhoven. Interne competitie 3 banden op de matchtafel vanaf 13:00 uur.

Contributie:

Voor 2023 is deze vastgesteld op € 45,–, (vijf en veertig euro).

Ledenaantal:

Voor 2023 is het aantal leden en of gasten vastgesteld op maximaal 12, (twaalf). Momenteel hebben we nog geen wachtlijst.

Verhindering interne competitie 3 banden matchtafel:

Afmelden bij competitieleider en of commissie lid vóór vrijdagmiddag 12.00 uur.

Biljarten:

Indien mogelijk worden twee partijen van 30 beurten gespeeld. Het gemiddelden voor 3 banden op de matchtafel wordt een keer per jaar vastgesteld. Wie een partij heeft gespeeld, telt en / of schrijft bij de volgende partij aan dezelfde tafel.

Algemeen:

Competitieleider deelt in overleg met commissielid de wedstrijden in en regelt de interne competitie 3 banden op de matchtafel(s). Biljarten is een concentratiesport, dus zo weinig mogelijk lawaai. Er mag dus wel gepraat worden tijdens het biljarten maar het mag niet storend zijn. Geen op- of aanmerkingen tijdens de biljartwedstrijd. Na afloop van de wedstrijd kunnen er op- of aanmerkingen geplaatst worden bij de commissie van de biljartvereniging De Pomerans Veldhoven.

Gaarne uw medewerking!

Bestuur De Pomerans Veldhoven.

Welkom

Graag heet Stichting Persoonlijk Beter Beleggen u welkom op de vernieuwe website Beleggen met het nieuwe normaal: Het nieuwe normaal is ook van toepassing in...

Feed Them Social: TikTok Feed not loaded, please add your Access Token from the Gear Icon Tab.