Aangeslotenen

Stichting Persoonlijk Beter Beleggen heeft als doel het behartigen van de belangen en rechtsbescherming van verstrekkers van risicobepalend kapitaal.

A: Als particulier aangeslotene van de Stichting Persoonlijk Beter Beleggen kunt u (na goedkeuring van het bestuur) onder andere ondersteuning krijgen voor:

1. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke pensioen situatie in Nederland.
  2. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke belegging situatie in Nederland.
  3. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke beloning situatie in Nederland.
  4. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke belasting situatie in Nederland.
  5. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke werk situatie in Nederland.
  6. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke ouderenzorg situatie in Nederland.
  7. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke hypotheek situatie in Nederland.
  8. Bemiddeling in het belang van uw persoonlijke toeslag situatie in Nederland.

De variabele kosten voor bemiddeling voor de particulier aangeslotene van de Stichting Persoonlijk Beter Beleggen zijn 5 euro per uur, voor de duur van maximaal 4 uur per week. Indien een bezoek op locatie plaats gaat vinden zijn de reiskosten voor bemiddeling voor de particulier aangeslotene van de Stichting PBB 0,23 euro per kilometer.

B: Als particulier aangeslotene van de Stichting Persoonlijk Beter Beleggen kunt u (na goedkeuring van het bestuur) sparen met een vast rentepercentage op jaarbasis door:

1. Eenmalige spaarinleg op jaarbasis van 2.500,- euro, rente 3 procent, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  2. Eenmalige spaarinleg op jaarbasis van 5.000,- euro, rente 3 procent, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  3. Eenmalige spaarinleg op jaarbasis van 7.500,- euro, rente 3 procent, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  4. Eenmalige spaarinleg op jaarbasis van 10.000,- euro, rente 3 procent, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  5. Eenmalige spaarinleg op jaarbasis van 12.500,- euro, rente 3 procent, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  6. Eenmalige spaarinleg op jaarbasis van 15.000,- euro, rente 3 procent, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.

C: Als particulier aangeslotene van de Stichting Persoonlijk Beter Beleggen kunt u (na goedkeuring van het bestuur) beleggen in aandelen en opties op jaarbasis door:

1. Eenmalige beleginleg op jaarbasis van 10.000,- euro,methode 4M’s, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  2. Eenmalige beleginleg op jaarbasis van 12.500,- euro,methode 4M’s, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  3. Eenmalige spaarinleg op jaarbasis van 15.000,- euro,methode 4M’s, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  4. Eenmalige beleginleg op jaarbasis van 17.500,- euro, methode 4M’s, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  5. Eenmalige beleginleg op jaarbasis van 20.000,- euro, methode 4M’s, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  6. Eenmalige beleginleg op jaarbasis van 22.500,- euro,methode 4M’s, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
  7. Eenmalige beleginleg op jaarbasis van 25.000,- euro,methode 4M’s, direct opneembaar (binnen twee werkweken) einde contractdatum.
Uw Risico

Bij winst, einde jaarcontract, is 75% voor u & bij verlies, einde jaarcontract, wordt het éénjarige contract met 1 jaar verlengd, doorbeleggingscontract, en als op einde van het 2 jarig contract er nog verlies is, wordt de helft van het verlies door de Stichting PBB gecompenseerd.

Hieronder ziet u als voorbeeld enkele uitwerkingen:

Door lid te worden van de Stichting Persoonlijk Beter Beleggen wordt u spaar- en beleggeld, ieder jaar, voor u goed belegd met de 4M’s methode van de Bestuurder.

Aanmelden bij Stichting PBB?

Wilt u zich graag aanmelden bij Stichting PBB, neem dan contact op via onderstaande gegevens of het aanmeldformulier.

Stichting Persoonlijk Beter Beleggen
Parijslaan 60
5627 TR Eindhoven

Kantoor: +31 (0) 40 84 55 585
Mobiel: +31 (0) 63 93 13 948
Mail: info@stichtingpbb.nl

Disclaimer:

De disclaimer is voor bemiddeling(en) van toepassing.

Welkom

Graag heet Stichting Persoonlijk Beter Beleggen u welkom op de vernieuwe website Beleggen met het nieuwe normaal: Het nieuwe normaal is ook van toepassing in...

Feed Them Social: TikTok Feed not loaded, please add your Access Token from the Gear Icon Tab.